Blog Pattern

تجربه‌ی طعمِ جذاب شکلات و آجیل در مهمونی‌های عید

تجربه‌ی طعمِ جذاب شکلات و آجیل در مهمونی‌های عید
اگر از عاشقان شکلات باشین، حداقل برای یکبارم که شده درباره شکلات و حس خوبش کنجکاوانه توی گوگل سرچ کردین یا دست کم به این فکر کردین چرا این خوراکی خوشمزه حتی یه قطعه‌ی خیلی کوچیکش اینقدر حس و حال خوب بهم میده؟

بوی نو شدن میاد و زمان این شده که خودتون رو برای نوروزی دیگه آماده کنین. وسایل سفره هفت‌سین رو بگیرین، دنبال خریدهای عیدتون باشین، خونه‌تکونی کنین، آجیل عید رو بخرین و همه چیز رو برای نوروزی دوباره آماده کنین. اما، حواستون به هیجان‌انگیزترین بخش ماجرا یعنی شکلات و خوشمزه‌های عید باشه!

همه می‌دونیم که نوروز بدون شیرینی و شکلات و خوشمزه‌هاش هیچ مزه‌ای نداره. برای همینه که قبل از عید به دنبال این هستیم که بهترین آجیل و خوشمزه‌ترین خوراکی‌های ساخته شده با شکلات رو بخریم تا بتونیم جلوی مهمونا و بچه‌ها بذاریم تا کامشون رو شیرین کنیم. تیکرز می‌تونه همون خوراکی جذاب برای عید باشه که از شکلات و فندق ساخته شده و خب، دو رکن اصلی تمام نوروزها یعنی آجیل و شکلات رو همزمان داره.

تیکرز، مهمون خونه‌ها در نوروز 1402

مسلما یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌ها برای پذیرایی عید، انواع شکلات هستش که سال‌هاس محبوب همه‌ی مردم دنیا شده و کمتر کسی پیدا می‌شه که شکلات دوست نداشته باشه. اما میشه نوروز امسال رو با مینی ویفرهای تیکرز خوشمزه‌تر و هیجان‌انگیزتر کرد.

اگه عاشق شکلات و در عین حال ویفرهای ترد باشین، حتما اسم تیکرز رو تا به الان شنیدین و حتی این ویفر خوشمزه رو امتحان هم کردین. اما در کنار طعم جذابِ تیکرز، این ویفر در دو سایز عرضه شده که می‌شه از سایز کوچیک‌تر و یا به اصطلاح مینی اون برای پذیرایی نوروز استفاده کرد و این فرصت رو به مهمونای نوروزی داد که طعم واقعی شکلات و فندق رو تجربه کنن.

این ویفر از شکلات واقعی ساخته شده و ترکیب شکلات با تکه‌های فندق و ویفر ترد، این خوراکی رو به یکی از لذیذترین ویفرهای دنیا تبدیل کرده. چرا می‌گیم یکی از خوشمزه‌ترین ویفرها؟

چون همون‌طور که گفتیم این ویفر شکلات واقعی داره و این نوع شکلات با کره کاکائو ساخته می‌شه که در نتیجه طعم و بوی بهتری به ویفر داده و همچنین باعث شده که کیفیت این ویفر نسبت به محصولات شکلاتی دیگه، بهتر بشه.

عامل دیگه‌ای که این ویفر رو لذیذ کرده، استفاده از تکه‌های واقعی فندق رست‌شده است. کسی وجود داره که ترکیب فندق رست‌شده در کنار شکلات رو دوست نداشته باشه؟ حتما که جواب اکثریت منفیه، چون اکثر ایرانیا عاشق فندق هستن و این آجیل رو کنار شکلات دوست دارن.

اما دلیل دیگه‌ی محبوبیت ویفر تیکرز، خمیری نبودن اونه و میشه گفت که یکی از تردترین ویفرهای حال حاضره.

تیکرز، ویفری با بسته‌بندی شیک برای نوروز

مسلما همه به دنبال این هستن که خوراکی‌هایی برای پذیرایی نوروز بخرن که ابتدا کیفیت و مزه بسیار خوبی داشته باشه و بعد اینکه، بسته‌بندی اون بسیار شیک و جذاب باشه.

ویفر شکلاتی تیکرز، بسته‌بندی‌‌ِ قرمزرنگ و بسیار شیک و خوش‌رنگی داره که خب می‌تونه میز پذیرایی عید شما را جذاب‌تر کنه. این ویفر در دو اندازه به بازار عرضه شده که سایز کوچیک و یا مینی اون می‌تونه برای پذیرایی عید، بهترین انتخاب باشه.

برای اینکه نوروزی متفاوت داشته باشین و از مهموناتون با خوراکی‌ای پذیرایی کنین که شکلات و فندق واقعی داره، پیشنهاد می‌کنیم که همین الان روی دکمه خرید کلیک کنین و ویفر شکلاتی تیکرز رو سفارش بدید.

پست‌های مرتبط

digikala iconخرید از دیجی‌کالا